ЗМІСТ

ВСТУП                                                                                                                     

1 ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ЦІНИ                                                                          

1.1Визначення мети ціноутворення                                                                          

1.2Оцінка попиту                                                                                                      

1.3Оцінка витрат                                                                                                       

1.4Аналіз цін і товарів конкурентів                                                                           

1.5Вибір методу ціноутворення, і ухвалення рішення про рівень ціни                    

2 ЦІНОВА ПОЛІТИКА В МІЖНАРОДНОМУ МАРКЕТИНГУ                        

2.1Етапи встановлення ціни на експортну продукцію                                              

2.2Методи і фактори ціноутворення                                                                         

2.3Світові ціни                                                                                                           

2.4Визначення цінової політики                                                                               

2.5Цінова стратегія                                                                                                    

3 ЦІНОУТВОРЕННЯ В УМОВАХ РИЗИКУ І НЕВИЗНАЧЕНОСТІ                

3.1Ризик зміни процентної ставки                                                                            

3.2Ризик падіння загальринкових цін                                                                       

3.3Ризик інфляції                                                                                                       

3.4Галузевий ризик                                                                                                    

3.5Фінансовий ризик                                                                                                 

3.6Систематичний і несистематичний ризик                                                            

4 ОРГАНІЗАЦІЯ ЕФЕКТИВНОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ                                   

4.1Як домогтися ефективного ціноутворення                                                          

4.1.1Елементи 1(3 ціноутворення                                                                            

4.1.2Оцінна відомість "Коефіцієнта Раціональності ціноутворення"                     

4.2Активне ціноутворення                                                                                         

4.3Організація процесу збору інформації і ціноутворення                                       

4.4Процес ціноутворення стосовно до нового товару                                             

4.5Аналіз цін: здійснювати його самим чи віддавати на сторону?                           

4.6Организаційні структури активного ціноутворення                                             

 

4.6.1Повноваження в області встановлення цін                                                      

4.6.2Взаємодія служб маркетингу і фінансів                                                           

4.6.3Делегування повноважень у частині ціноутворення служби збуту                

5 ЦІНОВА ПОЛІТИКА ООО "СИЛА" ДЛЯ ВПРОВАДЖЕННЯ НА РИНОК "НОВОГО ПРОДУКТУ"                                                                                       

5.1Поточне ринкове положення фірми і її продукції                                             

5.2Стратегічні цілі та задачі                                                                                     

5.3Бюджет рекламної кампанії Ціноутворення виходячи з бюджету рекламної кампанії   

5.4 Ціноутворення виходячи з цілей маркетингової діяльності                               
ВИСНОВКИ                                                                                                             
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
                                                                               

 

113 страниц

Используются технологии uCoz