ЗМІСТ

ВСТУП                                                                                                            

1  ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ

КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА                                            

1.1  Поняття та види конкурентоспроможності                                             

1.2 Основні аспекти конкурентоспроможності та їх взаємозв'язок     

1.3  Фактори впливу на конкурентоспроможність                                

 

2 КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА:

ПІДХІД ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, КРИТЕРІЇ ТА МЕТОДИ ОЦІНКИ                

 

2.1 Концепція економічного розвитку, як заход підвищення конкурентоспроможності підприємства                                                    

2.2 Аналіз та оцінка конкурентних можливостей підприємства            

2.2.1  Показники конкурентних можливостей підприємства                                   

2.2.2 Ключові характеристики стану підприємства                                        

2.2.3 Методи оцінки конкурентоспроможності                                                        

2.2.4 Методика оцінки конкурентоспроможності                                           

2.2.5 Метод розрахунку інтегральної конкурентоспроможності підприємства      

2.2.6 Вартість компанії як інтегрований показник її конкурентоспроможності     

2.2.7 Послідовність реалізації системи забезпечення конкурентоспроможності

2.3 Визначення рівня конкурентоспроможності підприємства                      

2.3.1  Оцінка рівня конкурентоспроможності фірми

за товарною масою та маркетинговому комплексу фірми                             

2.3.2 Оцінка рівня конкурентоспроможності фірми за показниками

науково-дослідного і виробничого потенціалу                                                        

2.3.3  Оцінка конкурентоспроможності фірми за показниками використання

людських ресурсів                                                                                           

2.3.4 Оцінка конкурентоспроможності фірми за показниками

фінансової стабільності                                                                                            

3 УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ

НА ЗАСАДАХ МАРКЕТИНГУ                                                                       

3.1 Система маркетингових досліджень

конкурентоспроможності підприємства                                                         

3.1.1 Аналіз конкурентного середовища                                                         

3.2  Система планування підвищення конкурентоспроможності

підприємства                                                                                          

3.3  Аналіз конкурентоспроможності підприємства

на основі технології бенчмаркинга                                                                 

4 УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ

КОМПАНІЇ «Євротех»                                                                                    

4.1  Аналіз конкурентоспроможності компанії «Євротех»                             

4.1.1  Критерії конкурентоспроможності по продукту                                  

4.1.2  Критерії конкурентоспроможності за ціною                                         

4.1.3  Критерії конкурентоспроможності за доведенням

продукту до споживача                                                                                            

4.1.4  Критерії конкурентоспроможності по просуванню продукту              

4.1.5  Розрахунок конкурентоспроможності компанії«Євротех»                  

4.2 Концепція заходів по підвищенню конкурентоспроможності

компанії «Євротех»                                                                                          

4.2.1  Вибір стратегічних напрямків розвитку підприємства                          

4.2.2  Впровадження організаційної структури управління

орієнтоване на розв'язання стратегічних проблем                                         

4.2.3  Реорганізація маркетингового підрозділу підприємства                       

 

ВИСНОВКИ                                                                                                     

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

160 страниц                                                                

 

Используются технологии uCoz