ЗМІСТ                                                                                               

Вступ

1    Методологічні основи маркетингу в банку

І.Принципи і функції маркетингу в банку

1.2Маркетингові дослідження ринку банківських продуктів

1 .Організація маркетингової служби в банку

2    Аналіз структури і об'єму банківських послуг, що надаються

Укрсиббанком»

2.1 Мета, задачі, схема фінансового аналізу банківських послуг на

прикладі «Укрсиббанку»

2.2 0цінка динаміки структури і об'єму послуг, що надаються

«Укрсиббанком»

2.3 Маркетингова політика банку і її інструменти та оцінка її
ефективності

3 Оцінка послуг, що надаються комерційними банками України

3.1   Особливості послуг, що надаються комерційними банками У країни

3.2   Динаміка структури послуг, що надаються українськими банками

3.3   Виявлення потреб потенційних клієнтів і вибір стратегії відносно клієнтів

3.4  Налагодження контакту з потенційними клієнтами

4  Стратегічний маркетинг, його роль і контроль у банківській діяльності

4.1   Стратегічний маркетинг, його зміст та функції

4.2   Стратегічний маркетинговий план банку, його зміст і структура

4.3   Формування стратегічного плану маркетингової діяльності банку

4.4   Контроль маркетингу, його зміст і об’єкти

4.5   Контроль маркетингової діяльності банку

Висновки

Список використаних джерел

Додатки

127 страниц

Используются технологии uCoz